søndag 1. januar 2012

1. januar 2011

Jeg hører på denne spillelisten på youtube. Fantastisk serie, fantastisk musikk. Passer veldig godt til rødvin og litt snart-kommer-hverdagen-blues. Har brukt stort sett hele natten på å tenke på året som meldte sin ankomst, og alt som kommer til å skje dette året. Om at jeg skal flytte og starte på nytt. Om at jeg skal skrive søknader. Om at jeg må få struktur i hverdagen. Og hvordan jeg synes alt det virker veldig, veldig morsomt!

Etter at ordene kronisk sykdom ble en del av vokabularet mitt, har jeg trassig prøvd å unngå å innse hva jeg faktisk må gjøre. Jeg har prøvd å sitte oppe så lenge som mulig på nettene, jeg har prøvd å ikke konse på skolen, jeg har spist alt jeg vil når jeg vil og jeg har blånektet å ta ansvar. Fortryllende er jeg! Som å være 14 igjen. Nå må det endres. Hei, strukturert hverdag og nye utfordringer. Nå er det på tide å skjerpe seg, og jammen skal det bli gøy. Positivitet har aldri skadet noen vel?

Uansett, ta deg et glass vin, en kopp te eller rett og slett et glass vann, trykk på play på denne lista på youtube og nyt siste rest med uansvarlighet før hverdagen innhenter oss igjen i morgen! 



1 perler på en snor:

Maiken sa...

mer blogging <3 og takk for musikktips