mandag 2. januar 2012

2. januar 2012


Her har du låta jeg har drømt til i hele natt. Aner ikke hvorfor, men den får meg til å føle ett eller annet. Det samme gjelder videoen. Reminds me of something...

Er ikke det rart hvordan slike ting fungerer? En parfyme kan sende meg flere år tilbake i tid. Jeg veit jeg hadde droppa en gutt om han luktet av den parfymen. Minner ligger i underbevisstheten pakket inn i så mye rart, parfyme, sanger, klesplagg, filmer... Jeg kvittet meg med fem parfymer rundt om jul i fjor, fordi jeg ikke kunne bruke de lengre. Minner jeg ikke ville ha. 

Men sånn for å unngå å være en deppis, kan jeg si at dette er musikk som gir meg en følelse av håp. Får et smil om munnen, beina mine tramper litt i lufta, jeg prøver meg på kul hodebumpin' og jeg kommer for alltid til å forbinde denne sangen med fine samtaler og en god følelse av håp.

Om du er interessert, her er en annen kul partyishlåt av samme kar.

Og sist, men ikke minst, her har du en hel mix av låtene hans, står på repeat hos meg. hip hop soul. dream big!


0 perler på en snor: