søndag 19. juni 2011

soloppgang/solnedgang

Jeg blir helt forvirra jeg, når dagene på en måte går inn i hverandre. Om sommeren er døgnrytmen min nesten enda mer forskrudd enn ellers. Lyset forsvinner jo aldri. Egentlig ikke negativt, men forvirrende nok til at jeg skriver om det. Å være syk sørger jo for at dagen på mange måter ikke har en ordentlig begynnelse og slutt.. Rutinene forsvinner liksom. Derfor sitter jeg her. Edru. Klokken halv tre på natten/morgenen. Ser på det fine lyset utenfor. Tåken som sniker over fjorden. Og lytter til The naked and famous. Vurderte Sex and the City, men det ble feil. Er liksom ikke vits i når jeg ikke klarer å drømme meg skikkelig inn i handlingen. Nå er New York langt unna. Jeg sitter her og drømmer om jordbær.


Faktisk. Røde, søte og gode. Tåler det ikke superbra, men det er allikevel det eneste som frister. I morgen i morgen. 

Da skal jeg spise jordbær. Med krem. Det er glede.

0 perler på en snor: